VOOR STORINGEN AAN INDUSTRIËLE DEUREN

 

U kunt ook online uw storing doorgeven
klik hier om naar het storingsformulier te gaan

VERHELPEN VAN STORINGEN

Onze monteurs hebben de kennis, vaardigheid en inzet om ook niet alleen bij Novoferm producten, maar ook bij storing aan producten van een ander fabrikaat tot een juist oordeel te komen en de noodzakelijke maatregelen te nemen.

Voor alle problemen  bij industriële deuren, tochtwerende deuren, brandwerende deuren of dock-equipment kunt u bij Novoferm terecht. Ontzorgen noemen wij dit.

 

Customer Service van Novoferm 

  • Eén aanspreekpunt voor uw service werkzaamheden
  • Onze monteurs zijn bekend met alle producten (ook niet- Novoferm)
  • Bij storingen zijn we snel ter plaatse, indien noodzakelijk zelfs binnen twee uur
  • Indien van toepassing,  ontvangt u binnen 24 uur een offerte 
  • Voorraadartikelen zoals panelen en veren zijn binnen 1 tot 2 werkdagen te vervangen

Landelijke dekking

Met maar liefst 50 bussen rijden onze service monteurs door het hele land om storingen zo snel mogelijk op te lossen. Daardoor kunnen we binnen 4 uur bij u op locatie zijn.

Daarnaast kunnen zij adviezen geven hoe de veiligheid, bedrijfszekerheid of efficiëntie kan worden verbeterd. Denk daarbij bijvoorbeeld aan optimalisatie van inductielussen, toepassing van andere detectiemethoden of plaatsing van beschermconsoles. 

 

Zij werken nauw samen met onze service verkopers, die in dezelfde regio werkzaam zijn. De communicatie lijnen zijn hierbij kort en dat werkt wel zo prettig. Zij kunnen op uw verzoek een plan maken waarbij u ook inzicht in de verwachte kosten krijgt. Vaak kunnen deze dan over een langere termijn worden uitgesmeerd. 

:

Wenst u meer informatie?

klik hier

 

Vrijblijvende offerte?

Klik hier

:

Brochure | Services Download