Commercieel specialist / medewerker binnendienst (aftersale) - vestiging Almelo

Voel jij je thuis binnen een snel groeiend dynamisch bedrijf en ben jij graag betrokken in het verkoopproces van een degelijk en professioneel product? Ben jij commercieel vaardig en wil jij het beste voor de klant? Heb je affiniteit (of interesse) in techniek, kun jij goed zelfstandig werken en draag jij graag verantwoordelijkheid? Dan ben jij uitermate geschikt voor de functie van aftersales specialist binnen ons team in Almelo!

 

Onze deur staat open voor een nieuwe collega

 

Commercieel specialist / medewerker binnendienst (aftersale)
Binnen onze vestiging Almelo (40 uur per week)

 

Novoferm is een van de grootste Europese systeemaanbieders van deuroplossingen en laad/docking-systemen voor particulier en industrieel gebruik. Novoferm Nederland B.V. is één van de bedrijven binnen de Novoferm Groep. De Novoferm Groep produceert op verschillende locaties in Europa en verkoopt producten via tal van nationale bedrijven en verkooppartners over heel de wereld. We werken in Nederland vanuit de vestigingen Roermond (planning, service, onderhoud en montage), Waardenburg (verkoop) en Almelo (verkoop en montage) met in totaal ca. 180 medewerkers.

Onze monteurs zijn dagelijks vol enthousiasme onderweg door heel Nederland voor het installeren, monteren, repareren, keuren en onderhouden van onze woningbouw producten bij een grote diversiteit aan klanten en relaties van Novoferm.

 

Jouw nieuwe baan?
In deze veelzijdige functie ben je het visitekaartje van ons bedrijf. Voor onze dealers en klanten ben jij hèt aanspreekpunt. Je controleert bestellingen, maakt prijsopgaves, bewaakt levertijden en denkt mee in technische vraagstukken. Als er (grote) projecten binnenkomen maak je offertes op voor onze dealers / klanten. Ook zorg je voor een correcte afhandeling van reclamaties. Je bent dus verantwoordelijk voor het algehele offertetraject. Hierin werk je nauw samen met je collega van de commerciële buitendienst.

 

Wat jij voor ons meebrengt?

  • Je hebt minimaal een Mbo-opleiding afgerond.
  • Het is een pré als je reeds een aantal jaren commerciële werkervaring hebt opgedaan, maar wij nodigen ook zeker schoolverlaters uit om te reageren, ‘learning by doing’ is voor ons zeker niet vreemd.
  • Affiniteit (of interesse) in de techniek is daarbij wel zo handig. Verder ben je behendig met computersystemen en kun je goed met MS Office overweg. 
  • Tevens sta je sterk in je schoenen en weet, in alle omstandigheden, rust te bewaren en het overzicht te behouden.

In deze veelzijdige functie ben je het visitekaartje van ons bedrijf. Voor onze dealers en klanten ben jij hèt aanspraakpunt. Je controleert bestellingen, maakt prijsopgaves, bewaakt levertijden en denkt mee in technische vraagstukken. Als er (grote) projecten binnenkomen maak je offertes op voor onze dealers / klanten. Ook zorg je voor een correcte afhandeling van reclamaties. Je bent dus verantwoordelijk voor het algehele offertetraject. Hierin werk je nauw samen met je collega van de commerciële buitendienst.

 

Naast een warme, informele en collegiale werksfeer biedt Novoferm jou uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:

  • Een gevarieerde baan met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief.
  • De mogelijkheid om een opleiding of training te volgen voor jouw loopbaan.
  • Prima salaris o.b.v. leeftijd en ervaring
  • 40 vrije dagen per jaar
  • Prima pensioensregeling.
  • Reiskostenvergoeding
  • Leuke activiteiten vanuit de personeelsvereniging.

 

Deel uitmaken van ons?
Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatiebrief en curriculum vitae. Dit kun je mailen naar Nick Notten (+31650237827), hr@novoferm.nl. Wil je liever eerst nog wat informatie over de functie-inhoud, dan kan je contact opnemen met Paul Steinmeijer, hoofd verkoop Binnendienst, via p.steinmeijer@novoferm.nl.

 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.