Planner Operations (service)

Krijg jij energie van plannen, coördineren en organiseren en wil je werken in een dynamische omgeving waarin je een zichtbare toegevoegde waarde kunt leveren? 

 

Onze deur staat open voor een nieuwe collega

 

Planner Operations (service)
Binnen onze vestiging Roermond (32 - 40 uur per week) 

 

Novoferm is een van de grootste Europese systeemaanbieders van deuroplossingen en laad/docking-systemen voor particulier en industrieel gebruik. Novoferm Nederland B.V. is één van de bedrijven binnen de Novoferm Groep. De Novoferm Groep produceert op verschillende locaties in Europa en verkoopt producten via tal van nationale bedrijven en verkooppartners over heel de wereld. We werken in Nederland vanuit de vestigingen Roermond (planning, service, onderhoud en montage), Waardenburg (verkoop) en Almelo (verkoop en montage) met in totaal ca. 180 medewerkers.

Onze monteurs zijn dagelijks vol enthousiasme onderweg door heel Nederland t.b.v. het installeren, monteren, repareren, keuren en onderhouden van onze industriële producten bij een grote diversiteit aan klanten en relaties van Novoferm.

 

Jouw nieuwe baan?
Een werkdag als Serviceplanner bij Novoferm is dynamisch en uitdagend. Klanten weten hun weg naar jou via meerdere kanalen te vinden en willen natuurlijk graag zo snel mogelijk geholpen worden. Planningsverzoeken komen via de afdeling verkoop binnendienst (reparatie opdrachten), de meldkamer (storingen) of via lopende onderhoudscontracten bij jou binnen. Je maakt een inschatting van de duur van de opdracht en controleert of alle vereiste materialen ter plaatse zijn. Indien nodig huur je hulpmiddelen in, zoals een hoogwerker of een heftruck. Uitgaande van de klantvraag beoordeel je welke monteur op basis van zijn vaardigheden, locatie en beschikbaarheid de betreffende opdracht zou kunnen uitvoeren.

Als aan deze voorwaarden voldaan kan worden neem je contact met de klant op om te bevestigen wanneer de opdracht uitgevoerd wordt. Tot slot verwerk je de afspraak in ons planningsprogramma Link2, zodat de monteur weet waar hij wanneer naartoe moet. Gedurende de dag houd je in de gaten of je planning nog haalbaar is en stel je deze indien nodig bij. Eventuele wijzigingen communiceer je richting de monteur en onze klant. Alle werkzaamheden die uitgevoerd zijn door de monteur in een (service) rapport vastgelegd. Je verwerkt deze rapportages in Link2 en draagt er zorg voor dat de hieruit voortvloeiende acties tijdig door jou of je collega’s worden opgevolgd.

 

Wat jij voor ons meebrengt?

  • Je hebt minimaal een Mbo-opleiding niveau 3 of 4 afgerond;
  • Het is een pré wanneer je reeds een aantal jaren ervaring hebt in het plannen en coördineren van werkzaamheden, maar wij nodigen ook zeker schoolverlaters uit om te reageren, ‘learning by doing’ is voor ons zeker niet vreemd;
  • Affiniteit (of interesse) in de techniek is daarbij wel zo handig; 
  • Verder ben je behendig met computersystemen en kun je goed met MS Office overweg;
  • Tevens sta je sterk in je schoenen en weet je, in alle omstandigheden, rust te bewaren en het overzicht te behouden.

Het werk van een planner vraagt om sterke communicatieve vaardigheden en accuratesse. Je weet daarbij het overzicht te behouden, ook bij tijdsdruk of in hectische situaties. Natuurlijk heb je een klant- en servicegerichte instelling.

 

Naast een warme, informele en collegiale werksfeer biedt Novoferm jou uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:

  • Een gevarieerde baan met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief; 
  • De mogelijkheid om een opleiding of training te volgen voor jouw loopbaan;
  • Prima salaris o.b.v. leeftijd en ervaring;
  • 40 vrije dagen per jaar;
  • Prima pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Leuke activiteiten vanuit de personeelsvereniging.

 

Deel uitmaken van ons team?
Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatiebrief en curriculum vitae. Dit kun je mailen naar Nick Notten (+31 6 50237827), hr@novoferm.nl. 

Vragen?
Wil je liever eerst nog wat informatie over de functie-inhoud, dan kan er tot en met 19 september contact worden opgenomen met Thierry Voogels (Manager Customer Service) via +31 888 888 408, na 19 september met Kevin Mertens (Teamleider Operations) via telefoonnummer +31 888 888 452

 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.