Projectleider

 

Onze deur staat open voor een nieuwe collega
 

Novoferm is een van de grootste Europese systeemaanbieders van deuroplossingen en laad/docking-systemen voor particulier en industrieel gebruik. Novoferm werd in 1955 opgericht en maakt sinds 2003 deel uit van de Japanse Sanwa Group. De Novoferm Groep produceert op verschillende locaties in Europa en verkoopt producten via tal van nationale bedrijven en verkooppartners in veel landen over de hele wereld. Novoferm streeft ernaar om klantspecifieke oplossingen te bieden die maximale kwaliteit, veiligheid, comfort en esthetiek bieden. 

Novoferm Nederland B.V. is één van de bedrijven binnen de Novoferm Groep en richt zich op de markt als service- en handelsorganisatie. We doen dit vanuit vestigingen in Roermond (planning, service en onderhoud), Waardenburg (verkoop) en Almelo (verkoop) met in totaal ca. 180 medewerkers. Onze monteurs en montagepartners zijn dagelijks onderweg voor het installeren, monteren, repareren, keuren en onderhouden van onze deursystemen. Novoferm is ISO- en VCA-gecertificeerd. 


Wij zijn voor onze vestiging in Almelo op zoek naar een nieuwe collega: 

 

 

Projectleider  (40 uur per week)

 

Functie: 
Je werkdag start zodra je de bedrijfsauto start en op weg gaat naar het eerste project. Dit project kan zowel in Nederland als ook in het buitenland (met name Duitsland) gesitueerd zijn. Geen werkdag is routine. Improviseren is daarom aan de orde van de dag. De projecten waar jij verantwoordelijk voor bent manage je op administratief, technisch en organisatorisch gebied vanaf de verkoop van onze producten tot en met de oplevering ervan. 
Klanten zien jou als regelaar en technisch adviseur. Je zorgt voor pre-/na- en bouwplaatsinspectie en meet nieuwe inbouwsituaties in. Eventueel maak je een situatieschets of plattegrond en je stuurt de onderaannemers aan.  
Voor de monteurs ben je met name een coach. Je bent voor hun de “vraagbaak” op technisch gebied. Zowel telefonisch als op de bouw instrueer, stimuleer en begeleidt je hun bij de uitvoering van hun werkzaamheden.  
Onze verkopers voorzie je van advies door de technische situatie op de klantlocatie in kaart te brengen. Eventuele wijzingen of aanpassingen gedurende de projecten geef je aan hun door, zodat ze dit met de klant kunnen bespreken en eventueel een aanvullende offerte kunnen maken. 
Je hebt vrijwel dagelijks contact met de planner om hem te informeren over de haalbaarheid van de normtijden, budgetten en kosten.
Verder heb je een belangrijke rol als het gaat om kwaliteitszorg en veiligheid. Je beoordeelt de bouwplaats in het kader van veiligheid, gezondheid en milieu en stelt een plan op dat ervoor zorgt dat de monteurs een veilige werkomgeving hebben. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van veiligheids- en VCA-inspecties en een juiste klachtenafwikkeling.

 

Profiel: 

  • Ervaring als: Projectleider in de bouw. Of ervaring in een operationele- leidinggevende- of commerciële functie in de bouw en klaar om de stap te maken naar Projectleider.
  • Woonachtig in de regio Overijsel.
  • Genoten opleiding: minimaal MBO diploma niveau 4 in een bouwkundig-organisatorische richting, wellicht aangevuld met een opleiding projectmanagement.  
  • Systeemkennis: je kunt goed werken in MS-Office.
  • Je bent bereid regelmatig enkele dagen van huis weg te zijn vanwege een project in het buitenland (meestal Duitsland)
  • Uiteraard heb je interesse in onze producten!
     

Competenties: je bent een ware leider die geen enkel probleem of uitdaging uit de weg gaat. Je kunt goed omschakelen en het werken onder tijdsdruk of deadlines zijn voor jou geen probleem. Je kunt communiceren op alle niveaus en bent coaching vaardig. Uiteraard kun je goed plannen en organiseren. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.

 

Wat bieden wij?
We bieden je een gevarieerde baan met veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid. Het is van belang dat jij continue zicht houdt op je eigen ontwikkeling. Daarom bieden wij je de kans je kennis en ervaring te verdiepen en te verbreden. Wij dagen je uit om middels “learning by doing” en relevante scholing alles uit jezelf te halen! Je krijgt een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals flexibele werktijden, 27 vakantie- & 13 ATV-dagen, prima pensioensregeling, Cafetariaregeling, diverse collectieve verzekeringen en leuke activiteiten vanuit de personeelsvereniging.

 

Ben je geïnteresseerd?
Voel jij je aangesproken door het bovenstaande? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatiebrief en curriculum vitae. Dit kun je mailen naar hr@novoferm.nl t.a.v. Femke Bouwels. Wil je liever eerst nog wat informatie over de functie-inhoud, dan kun je contact opnemen met Richard veldhuis (Product manager  stalen deuren) op telefoonnummer 06-50237822. 
Als wij een match zien in jouw CV met de functie, dan nodigen wij je uit voor een persoonlijk gesprek, mogelijk aangevuld met een meeloopdag op één of meerdere montageprojecten. Om vast te stellen of de functie echt bij jou past bieden wij een online persoonlijkheidsonderzoek aan. Deze kun je thuis uitvoeren en kost ongeveer 20-30 minuten van je tijd. Als beide partijen na deze procedure nog steeds enthousiast zijn, dan gaan wij over tot en opmaken en tekenen van de arbeidsovereenkomst. Wij starten in een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. Echter het uitgangspunt is een langdurige samenwerking voor onbepaalde tijd.