Planner Montage – Almelo

Krijg jij energie van plannen, coördineren en organiseren en wil je werken in een dynamische omgeving waarin je een zichtbare toegevoegde waarde kunt leveren?

 

Onze deur staat open voor een nieuwe collega

 

Planner montage
Binnen onze vestiging Almelo  (32-40 uur per week)

 

Novoferm is een van de grootste Europese systeemaanbieders van deuroplossingen en laad/docking-systemen voor particulier en industrieel gebruik. Novoferm Nederland B.V. is één van de bedrijven binnen de Novoferm Groep. De Novoferm Groep produceert op verschillende locaties in Europa en verkoopt producten via tal van nationale bedrijven en verkooppartners over heel de wereld. We werken in Nederland vanuit de vestigingen Roermond (planning, service, onderhoud en montage), Waardenburg (verkoop) en Almelo (verkoop en montage) met in totaal ca. 180 medewerkers.

Onze monteurs zijn dagelijks vol enthousiasme onderweg door heel Nederland voor het installeren, monteren, repareren, keuren en onderhouden van onze woningbouw producten bij een grote diversiteit aan klanten en relaties van Novoferm.

 

Jouw nieuwe baan?
Jij zorgt ervoor dat het montageproces soepel en efficiënt verloopt. Op basis van de orders die binnenkomen neem je contact met de klant op om te bespreken wanneer de opdracht uitgevoerd zou kunnen worden. Je maakt een inschatting van de duur van de opdracht en controleert of alle vereiste materialen ter plaatse zijn. Indien nodig huur je hulpmiddelen in, zoals een hoogwerker of bouwlift. Vervolgens plan je een montageteam in of stuur je de planning door naar de montagebedrijven waar Novoferm mee samenwerkt. Gemaakt afspraken verwerk je in ons planningsprogramma.

Voortdurend bewaak je of je planning nog haalbaar is en stel je deze indien nodig bij. Eventuele wijzigingen communiceer je richting het montageteam / het montagebedrijf en onze klant. Alle werkzaamheden die uitgevoerd zijn leg je vast in een (service) rapport. Tenslotte zorg je ervoor dat eventuele acties die hieruit voortvloeien tijdig door jou of collega’s opgevolgd worden.

 

Wat jij voor ons meebrengt?

  • Je hebt minimaal een Mbo-opleiding niveau 3/4 afgerond.
  • Het is een pré als je reeds een aantal jaren ervaring hebt in het plannen en coördineren van werkzaamheden, maar wij nodigen ook zeker schoolverlaters uit om te reageren, ‘learning by doing’ is voor ons zeker niet vreemd.
  • Affiniteit (of interesse) in de techniek is daarbij wel zo handig. Verder ben je behendig met computersystemen en kun je goed met MS Office overweg.
  • Tevens sta je sterk in je schoenen en weet, in alle omstandigheden, rust te bewaren en het overzicht te behouden.

Het werk van een planner vraagt om technisch inzicht, maar ook om sterke communicatieve vaardigheden en accuratesse. Je weet het overzicht te behouden en rust te bewaren, ook bij tijdsdruk of in hectische situaties. Natuurlijk heb je een klant- en servicegerichte instelling.

 

Naast een warme, informele en collegiale werksfeer biedt Novoferm jou uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:

  • Een gevarieerde baan met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief.
  • De mogelijkheid om een opleiding of training te volgen voor jouw loopbaan.
  • Prima salaris o.b.v. leeftijd en ervaring.
  • 40 vrije dagen per jaar
  • Prima pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding.
  • Leuke activiteiten vanuit de personeelsvereniging.

 

Deel uitmaken van ons?
Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatiebrief en curriculum vitae. Dit kun je mailen naar Nick Notten (+31650237827), hr@novoferm.nl. Wil je liever eerst nog wat informatie over de functie-inhoud, dan kan je contact opnemen met André Spenkelink (Manager Operations) op telefoonnummer +31 888 888 353.

 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.