Verhelpen van storingen

Onze monteurs hebben de kennis, vaardigheid en inzet om ook niet alleen bij Novoferm producten, maar ook bij storing aan producten van een ander fabrikaat tot een juist oordeel te komen en de noodzakelijke maatregelen te nemen.

Voor alle problemen  bij industriële deuren, tochtwerende deuren, brandwerende deuren of dock-equipment kunt u bij Novoferm terecht. Ontzorgen noemen wij dit.

 

Customer Service van Novoferm 

  • Eén aanspreekpunt voor uw service werkzaamheden
  • Onze monteurs zijn bekend met alle producten (ook niet- Novoferm)
  • Bij storingen zijn we snel ter plaatse, indien noodzakelijk zelfs binnen twee uur
  • Indien van toepassing,  ontvangt u binnen 24 uur een offerte 
  • Voorraadartikelen zoals panelen en veren zijn binnen 1 tot 2 werkdagen te vervangen

 

Landelijke dekking

Met maar liefst 50 bussen rijden onze service monteurs door het hele land om storingen zo snel mogelijk op te lossen. Daardoor kunnen we binnen 4 uur bij u op locatie zijn.

Daarnaast kunnen zij adviezen geven hoe de veiligheid, bedrijfszekerheid of efficiëntie kan worden verbeterd. Denk daarbij bijvoorbeeld aan optimalisatie van inductielussen, toepassing van andere detectiemethoden of plaatsing van beschermconsoles. 

 

Zij werken nauw samen met onze service verkopers, die in dezelfde regio werkzaam zijn. De communicatie lijnen zijn hierbij kort en dat werkt wel zo prettig. Zij kunnen op uw verzoek een plan maken waarbij u ook inzicht in de verwachte kosten krijgt. Vaak kunnen deze dan over een langere termijn worden uitgesmeerd. 

Uw storing online doorgeven?

klik dan hier om naar het storingsformulier te gaan.

Onderhoudspakketten

                             Meer informatie >

                         Meer informatie >

                             Meer informatie >

 

Frits Burgers

werkplaats chef garagebedrijf

 

"Ik wil de laagste vaste kosten om te voldoen aan de minimale voorschriften ik gebruik mijn deur of docking unit niet zo vaak en kan het accepteren als de responstijd wat langer duurt."

 

Jan Bakker

filiaalmanager supermarkt

 

"Mijn bedrijfsdeuren zijn belangrijk in het proces van mijn bedrijf. De toegang tot de telefonische helpdesk is snel en bespaart mij onnodige kosten. En als het probleem zo niet op te lossen is? Dan heb ik de gegarandeerde snelle responstijd van de Novoferm technicus te plaatsen."

 

Robert Peters

technical manager

 

"Het is noodzakelijk dat mijn deur continue functioneert. Als mijn deur niet werkt heb ik werkelijk een probleem dat veel geld kost. Vanwege het veelvuldig gebruik laat ik mijn producten daarom twee keer per jaar controleren."

Vrijblijvend advies? bel: 088 - 8888 400

Let op: De eigenaar van een industrieel en/of commercieel pand is verantwoordelijk en aansprakelijk voor de veilige bediening van de deur op zijn of haar terrein. De Richtlijn Arbeidsveiligheid (89/391/EEG) beschrijft de verantwoordelijkheid van de werkgever voor de veiligheid en gezondheid van zijn of haar medewerkers. Een werkplek moet, kortom, veilig zijn. De Richtlijnen Arbeidsplaatsen en Arbeidsmiddelen moeten door de eigenaar in acht worden genomen (56/654/EEG en 89/665/EEG).