Onderhoudsabonnementen

 

10 redenen om een Novoferm Onderhoudsabonnement af te sluiten
  • U voorkomt operationele problemen
    U bent voor uw bedrijfsproces afhankelijk van goed werkende bedrijfsdeuren. Als deze niet goed functioneren zijn de consequenties heel vervelend. Preventief onderhoud zal dit risico aanzienlijk beperken.
  • U voldoet aan uw wettelijke zorgplicht
    Met een Novoferm onderhoudsabonnement voldoet u aan deze zorgplicht.
    Periodiek onderhoud is een zorgplicht zoals gesteld in de ARBO wetgeving en wel publicatieblad AI-14 en EN 13241-1 artikel 4.3
  • U bewaart de veiligheid van het product
    Alle bedrijfsdeuren en docking producten bevatten een aantal cruciale veiligheids-
    functies. Slechts een frequente controle zorgt ervoor dat uw producten veilig zullen blijven alsof deze pas geleden geïnstalleerd zijn.
  • Gegarandeerde responstijden
    Door het veelvuldige gebruik worden deuren en docking producten beïnvloed door externe factoren zoals aanrijdingen. In dat geval is het goed om te weten dat U een gegarandeerde responstijd kunt verwachten, afhankelijk van de keuze van het type abonnement.
  • U bespaart energiekosten
    Deuren en docking producten hebben veel energiebesparende componenten in hun ontwerp. Tijdens de controle checkt de monteur deze eveneens.
  • U ontvangt een gedetailleerde rapportage met advies
    Bij elke inspectie vult de monteur een speciaal Novoferm inspectierapport om. Dit rapport geeft, naast de status van de belangrijkste componenten, ook een duidelijk advies weer in het kader van met name energiebehoud en veiligheid.
  • Meting conform NEN2767
    Door middel van uniforme NEN2767 conditiescores wordt de onderhoudstoestand van
    uw producten inzichtelijk. Zo voorkomt u onverwachte reparaties of complete vervangingen. Novoferm bepaalt deze classificatie bij elk inspectiebezoek.
  • U heeft recht op frequente controles
    Bij normaal gebruik is een inspectie van 1 keer per jaar voldoende. Maar juist bij veelvuldig gebruik kan een extra controle per jaar noodzakelijk zijn om het probleemloos functioneren te waarborgen. Het PLUS abonnement voorziet hierin.
  • U heeft korting op onderdelen tot wel 10%.
    We willen onze abonnement-klanten belonen met een korting op materialen tot 10%.
    Bij kleine reparaties tijdens een inspectiebezoek zijn de arbeidskosten zelfs gratis!
  • Exclusief voor klanten met een STANDAARD of PLUS onderhoudsabonnement: de 24/7 Novoferm helpdesk
    Alleen klanten met een STANDAARD of PLUS onderhoudsabonnement hebben toegang tot kosteloze telefonische ondersteuning. Bekwame mensen kunnen u vaak al telefonisch helpen, waardoor een extra bezoek van een monteur voorkomen wordt. Naast de snelheid waarmee uw probleem is opgelost, is dit een pure kostenbesparing.

.

10 Exclusief voor klanten met een Standaard of Plus onderhoudsabonnement:de 24/7 Novoferm helpdesk! 

Toegang tot kosteloze telefonische ondersteuning. Bekwame, ervaren medewerkers kunnen u vaak al telefonisch helpen, waardoor een extra bezoek van een monteur voorkomen wordt. Naast de snelheid waarmee uw probleem is opgelost, is dit een pure kostenbesparing!

  

U kunt een vrijblijvend advies aanvragen per telefoon 088-8888220 of via e-mail. Ook kunnen we een vrijblijvend bezoek op locatie met u bespreken. Want ieder bedrijf en bedrijfslocatie is tenslotte verschillend.

 

Hierna ontvangt u een advies, welk abonnement het beste bij u past, dus geen vaste bepalingen en prijzen.

BASISSTANDAARDPLUS
Aantal inspecties per jaar met status per onderdeel 112
Responstijd in geval van storingen24 uur4 uur4 uur
Verlengde garantie van vervangen onderdelenx6 maanden6 maanden
Arbeidskosten van kleine reparaties tijdens de inspectie zijn inclusiefx
Korting op onderdelen (uitgezonderd schade)5%10%10%
24/7 helpdeskx

Verantwoording van de eigenaar

De eigenaar van een industrieel en/of commercieel pand is verantwoordelijk en aansprakelijk voor de veilige bediening van de deur op zijn of haar terrein. De Richtlijn Arbeidsveiligheid (89/391/EEG) beschrijft de verantwoordelijkheid van de werkgever voor de veiligheid en gezondheid van zijn of haar medewerkers. Een werkplek moet, kortom, veilig zijn. De Richtlijnen Arbeidsplaatsen en Arbeidsmiddelen moeten door de eigenaar in acht worden genomen (56/654/EEG en 89/665/EEG). 

:

:

Brochure | ServicesDownload